-
Show this post
Jeg er selv for "Publikums Favoritter". Men vil lige hører andre folks mening før jeg laver en MR af 'Publikums Favoritter 2' -
Show this post
Jeg ville nok selv ty til den grammatisk korrekte "Publikumsfavoritter", sådan som det står på selve kassetten. Havde det stået klart og tydeligt på forsiden af J-card'et, ville jeg nok have trodset grammatikken og valgt denne, men når det nu står i to linjer, er det vist det, der sorterer under layoutmæssig frihed.
Så er der ryggen, men jeg synes, den bærer præg af at være (dårligt) sammensat af elementerne fra forsiden. -
Show this post
Hvilke releases taler I om? Jeg har ikke energi til selv at lede efter dem... -
Show this post
peterdegn
Jeg er selv for "Publikums Favoritter". Men vil lige hører andre folks mening før jeg laver en MR af 'Publikums Favoritter 2'
Hvad er det egentlig du vil sige? En MR? Og ingen links. Det er uforståelig sort snak.
IbLeo
Hvilke releases taler I om? Jeg har ikke energi til selv at lede efter dem...
Ja det er en noget sparsom start på en tråd. Men det handler vist om:
Serien Various - Publikumsfavoritter 3 - som har "Publikums Favoritter" på cover og "Publikumsfavoritter" på kassettelabels
Serien Gustav Winckler - Publikums Favoritter 4 - som har "Publikums Favoritter" over det hele.
Konklusion: Om det er det ene eller det andet navn synes umiddelbart lige gyldigt. Der er pt. ingen grund til at ændre den oprindelige Publikumsfavoritter. Men profilen mangler noget logo og en forklaring af navnevarianten.
OG det ser ud som om serien Publikums Favoritter bør slettes.
MEN... Kan Gustav Winckler - Publikums Favoritter 4 evt. tilhøre en anden serie (Publikums Favoritter) med enkeltartister (ikke forskellige "originale kunstnere" som på Publikumsfavoritter)? Hvis ja, så mangler vi IMO noget mere dokumentation for dette! -
Show this post
Tak, johnbaekdk.
johnbaekdk
MEN... Kan Gustav Winckler - Publikums Favoritter 4 evt. tilhøre en anden serie (Publikums Favoritter) med enkeltartister (ikke forskellige "originale kunstnere" som på Publikumsfavoritter)?
IMØ tilhører den samme serie som de 3 andre. Det grafiske udtryk er det samme, og Gustav er faktisk ikke krediteret ved navn. Kun via billedet for på cover.
Jeg stemmer for at merge til Publikums Favoritter, fordi det er skrevet således på cover og ryg af alle fire udgivelser, og de er udkommet på samme selskab. Og fordi:
Gustav Winckler - Publikums Favoritter 4 - som har "Publikums Favoritter" over det hele.
-
Show this post
Ja undskyld. Det gik lidt stærkt. Var på vej ud af døren og på ferie.
Det var ikke det eneste jeg rod jeg lavede den dag...
Jeg opdagede først "Publikumsfavoritter" efter jeg havde oprettet "Publikums Favoritter".
Gustav Winckler synes klart at tilhøre serien. -
Show this post
Der lader til at være en konsensus om at der er tale om en og samme serie. Spørgsmålet er hvad den hedder. Stillingen ved pausen er 2-2:
IbLeo
Det bliver spændende at se hvad 2. halvleg byder på. -
Show this post
IbLeo
Jeg stemmer for at merge til Publikums Favoritter, fordi det er skrevet således på cover og ryg af alle fire udgivelser, og de er udkommet på samme selskab.
Du har nok en pointe dér! Lad os merge til den nyskabte "Publikums Favoritter" :-)