• Show this post
    Hallo groepsleden,

    Hebben jullie ook dat als er iets niet in orde is, dat je dan meteen een lelijke krijgt?
    Belachelijk! Had de persoon eerst mij een persoonlijk berichtje gestuurd, dan had ik de cd
    vergoed (refund). Maar door deze negatieve reactie ben ik meteen mijn 100% rating kwijt.
    Dat duurt echt wel lang voor je weer een goede score hebt als verkoper. Ik heb het nu bij
    mijn seller gezet! Je kan maar gewaarschuwd zijn...

    ❌ If you not agree with my graded cd's, give me a message.
    ❌ If you directly rated me bad (), no solution, no refund!

    Het is al weer even geleden, maar toch irriteert het mij, Dat één persoon je zo naar
    beneden kan halen is toch te gek voor woorden.

  • Show this post
    Gewoon een removal request voor de invullen. Als ze meteen hebben gegeven zonder , of direct na een eerste bericht, dan is er grote kans dat de verwijderd wordt.

  • jursiet edited 2 months ago
    Ok, nou ik heb het meteen gedaan en nu afwachten.
    Dank voor je tip!

  • Show this post
    jursiet
    If you directly rated me bad (), no solution, no refund!


    Dat helpt niet hoor, als hij klacht indient krijgt hij zowieso zijn geld terug van Paypal.

  • Show this post
    Alsnog even opnemen met koper. Koper kan die verwijderen. Ik moet wel zeggen dat er veel comboys op discogs zitten uit bepaalde landen die je knollen voor citroenen verkopen.

  • Show this post
    maxhim
    Ik moet wel zeggen dat er veel comboys op discogs zitten uit bepaalde landen die je knollen voor citroenen verkopen.


    ik heb vooral andersom en allemaal uit 1 land .
    Heb meerdere keren zwaar negatieve gehad na verkopen aan de USA,
    waarvan twee keer dat ik gebroken platen had opgestuurd .
    Sinds de laatste keer met zo'n dat land verwijderd uit de lijst landen waar ik aan verkoop.

  • Show this post
    Bij mij gaat het meestal mis in Italië, al verschillende pakken kwijtgeraakt, zelfs aangetekende...

  • Show this post
    azzurro
    Gewoon een removal request voor de invullen. Als ze meteen hebben gegeven zonder , of direct na een eerste bericht, dan is er grote kans dat de verwijderd wordt.


    Het is gelukt, Discogs heeft deze nare verwijderd en ik heb weer 100% staan. Top!

  • Show this post
    Ja ik had een keer moeite met de betalingswijze. Kon alleen met creditcard bleek achteraf. Heb en wil ik niet hebben dus na wat heen en weer berichten was de koop niet doorgegaan maar ik kreeg wek negatief . Zuur!

  • Show this post
    Afgelopen week nog, een persoon, dcnarcis krijgt 3 cd's en zegt dat er twee cd's niet inzitten.
    Ik zeg dat is niet waar, heb het pakketje zelf samengesteld. Vervolgens wordt er direct bij PayPal
    een geschil geopend en moet ik terugbetalen, zo gaat het de laatste tijd te vaak. Baal hier zo van!!

  • Show this post
    jursiet
    Afgelopen week nog, een persoon, dcnarcis krijgt 3 cd's en zegt dat er twee cd's niet inzitten.
    Ik zeg dat is niet waar, heb het pakketje zelf samengesteld. Vervolgens wordt er direct bij PayPal
    een geschil geopend en moet ik terugbetalen, zo gaat het de laatste tijd te vaak. Baal hier zo van!!

    Erg, maar wellicht niks aan te doen, ook al een paar keer meegemaakt.
    Wat zou discogs of Paypal daar aan kunnen doen, want in principe kan je dus telkens zeggen
    dat de zending niet volledig is of correct, ook al is die aangetekend verzonden,
    je krijgt je geld dan onmiddellijk terug van Paypal als koper...
    Hoop dat ik de verkeerde personen niet op een idee gebracht heb.

  • Show this post
    Ik ga nog steeds van de goedheid van personen uit. Het zijn altijd uitzonderlijke types die
    op deze wijze cd's proberen te scoren. Het hoort erbij, maar kan soms frustrerend zijn.

  • Show this post
    Of een filmpje maken dat je de cd's er daadwerkelijk in stopt en eventueel bij een geschil
    kun je dat filmpje als bewijs aanleveren. Het is wel een hobby en kost veel energie extra.

You must be logged in to post.